Pajzán sms-ek

A pajzán, erotikusabb tartalmú sms-ek tudnak nagyon izgatóak, de akár lehangolóak is lenni. Egyénre szabottan meg kell találni, hogy mi az ami párunk számára már sok, vagy mi az ami még belefér. Ügyeljünk az időzítésre is! Ha tudjuk, hogy párunkkal még aznap találkozunk mikor az üzenetet megkapja, ne lepődjünk meg, ha kívánni fogja a szexet. Ha ez a lehetőség fenn áll, mármint, hogy találkozás előtt küldjük az üzenetet, de nekünk aznap nincs kedvünk az együttléthez, ne írjunk effajta sms-t. Ebben az esetben ugyanis nem fogja érteni a küldés okát. Kitűnő alkalom azonban ha éppen haverjaival van! Ilyenkor ugyanis nyíltan kérkedhet azzal, hogy neki milyen „király” barátnője van. Haverjai előtt magad szex istennőként, őt pedig egy igazi csődörként tüntetheted fel.

- Szeretnélek érezni csókjaiddal lélegezni. Simogatni arcod csókolni szád. S várni hogy végre együtt lehessünk már.

- Gyere, fonódjunk eggyé, és hajnalig felfalom szerelmed ezernyi ízét.

- Tenger partján a víz és homok, így együtt szép e két dolog. Együtt vannak, ölelkeznek, minden percben szeretkeznek. Álmomban én homok lettem és a tenger vízében rád leltem.

- Szeretném nyelvemmel érezni nyelvedet, szeretném, ha valóra válna a képzelet. Te légy álmaim vágya, legyen testem tested puha ágya!

- Szeretném érezni ajkamon ajkadat. Szeretném érezni, hasamon, hasadat! Szeretlek, imádlak az ágyban kívánlak, ha nem jössz magadtól, magammal cibállak!

- Szeretnélek végre magam mellett tudni, esténként az ágyban össze-vissza…

- A szex olyan bűn, amit nem lehet egyedül elkövetni! Ezért lehetek a tettestársad?

- Mikor ezt az sms-t olvasni kezded a küldöje szivesen megfogná a segged. Mosolyodból itélve tetszik az ötlet, kiprobálhatnánk egy kicsivel többet?

- Ne haragudj, de teljesen eláztam az esőben és a te lakásod van a legközelebb. Nem mehetnék fel, hogy megszáríts?

- Szex: perc melyben felegyenesedett megmerevedett szervedet egy csecses egyedbe vezeted bele, emellett kezedbe mellet veszel, s feneked fel-le emelgeted.

- Ma reggel arra ébredtem, hogy magam alatt vagyok! Pedig alattad kéne!!

- Sajnálatal közöljük hogy barátnője heves szexuális csatában két golyót kapot. Ezért előbb az eszméletét vesztete majd elment.!!

- Szia bébi! Felhívhatlak? Igeeeen? Akkor gyere fel!

- Ötre jövök szeretkezni, ha késnék, kezdd el nélkülem.

- Nem élet az életem, ha nemi életem nem veled élhetem!

- Helló, Te dögös nőcsábász, Te szexmániás izomkolosszus mindjárt odarohanok hozzád és leteperlek – na erről álmodsz, ugye?

- Várom már a szavaidat, szemeid mámorító színét,
várom már az illatodat, s akarom csókjaidnak ízét!!

- SMS-közvéleménykutatás: Önnek, mint kívülállónak, mi a véleménye a szexről?

- Ha anális szexre vágysz, nyomd meg az 1-es gombot.
Ha franciára, a 2-est,
ha a hagyományost választod a 3-ast,
ha az egész programot akarod: HÍVJ ENGEM!

- Utolsó amerikai kutatások szerint gyengébb azoknak a szexuális teljesítő képessége, akik jobb kézben tartják a telefont miközben sms-t olvasnak!

- Ha a jobb lábad a Karácsony, a bal lábad pedig Szilveszter, akkor meglátogatlak a két ünnep között!

- *H*a* *a* b*e*t*ü*k* k*ö*z*ö*t*t* *c*s*i*l*l*a*g*o*k*a*t* l*á*t*s*z* *s*z*ü**k*s*é*g*e*d *v*a*n* *s*z**e*x*r*e*!*

- Én egy flört üzenet vagyok, és kivételesen kedves hapsiknak/csajoknak küldenek: például NEKED!!!

- Egy csók nem nehéz eset, két csók már veszélyesebb, három csóknál a szemed ragyog,
négy után a tied vagyok!

- Vajon tudod-e, mi ez a láz, ami bennem ég? Vajon tudod-e, mit teszel, ha hozzám érsz?
Égek a vágytól, hogy velem légy!

- szeretnélek szeretni karommal átölelni összebújni veled a homályban és szeretkezni a végtelen éjszakában

- Valamit szeretnék ma éjjel súgni neked. Szeretném hogy érezd, nagyon rossz nélküled.
Szeretném ha ma éjjel össze bújhatnánk, s fülembe súgnád adj egy őrült éjszakát!!!

- Gyakorlunk matekot? Téged meg engem összeadnánk, ruháinkat levonnák,
lábainkat eloszthatnánk, és mi sokszorozódhatnánk!

- Szeretnék veled szeretkezni. Ha egyetértesz, mosolyogj:-)

- Egész nap csak te jársz az eszemben… kár hogy csak abban!

- Üresnek érzem magam nélküled. Nem töltenéd meg az életemet… is?

- Találtam egy tuti tortareceptet, megcsináljuk este? Hozzávalók: 21 csók, 5 dkg simogatás, 6 dkg szerelem, 1 banán, 2 tojás, 15 perc keverés, 1 sóhaj, 1 csepp tejszínhab. Van kedved hozzá?

- Olyan messze vagyok tőled… pedig mínusz 20 cm-es távolságban szeretnék lenni!

- Hidd el te vagy minden álmom, minden éjjel testedre vágyom.
Ne szólj semmit, fogd meg a kezem és add meg magad szeretkezz velem

- Annyira hiányzol… úgy fognám a kezedet… is!

- Az öngyilkosság egyetlen elfogadható módja, ha halálra szeretkezed magad. Ha meg akarsz halni, hívj!

- Én egy orgazmust okozó SMS vagyok! Azért kerültem a telefonodba, hogy egy kis örömöd legyen a munkában. Tudom, hogy élvezed, mert mosolyogsz!

- Halkan belibbensz a szobámba, megérinted testem minden részét. Hirtelen megtalálod a legizgatóbb pontom és elkezded szívni…… te rohadt szúnyog!

- Én egy hiperszexuális lény vagyok, most épp a mobiloddá váltam. Az ujjadon keresztül szeretkezünk! Tudom, hogy neked is tetszik, mert mosolyogsz.

- Minden lány egy angyal, minden fiú egy ördög, mégis arra vár az angyal, hogy vigye el az ördög.

- Elnézését kérjük egy hiba folytán Önhöz került üzenetért! Hollétét bemértük, ügynökeink perceken belül ott lesznek, hogy kárpótlásul szexre invitálják Önt!

- Nagy a mellem, nagy a szám, rövidlátó szemem észrevesz talán. Nem ismerem a betűket, amit küldtem SMS?

- Gondolkodtam kettőnk kapcsolatán és ne legyen köztünk semmi…
…Se levegő, se ruha szóval tényleg semmi!

- Amikor először láttam, nagy volt és kemény. Lágyan a kezembe vettem, lehúztam róla a bőrt, és az ajkaim közé csúsztattam. Kicsivel később furcsa nedvesség csöpögött az államról. A fenébe is, de szeretem én az őszibarackot!!

- Gyengéden ujjaid közé veszed, szádhoz emeled, nyelveddel finoman kitámasztod, fogaiddal óvatosan ráharapsz, elmosolyodsz és kijön a mag. Kérsz még egy szotyit?

- Hosszú és kemény, beveszem a számba. Ide-oda mozgatom, egyre mélyebben, és gyorsabban, már folyik valami fehér a számból, mikor végre kiveszem a FOGKEFÉT!

- Vágytam rád, kívántalak, levetkőztem pucérra és izzadni akartam veled. De le kellett mondanom rólad, mert nem voltál bekapcsolva te hülye SZAUNA!!!

- Szerettem volna valami szépet, okosat, szexiset küldeni, de nem fértem fel a kijelződre!!!

- Olyan béna vagyok matekból! Most is a számokat nyomkodom és betűk jelennek meg! Idejönnél kicsit korrepetálni?

- Tegnap este kétségbeesetten kerestelek, a csupasz testemen akartalak érezni, aztán nélküled kellett elaludjak… Te drága egyetlen pizsamám!!!

- Ebben a pillanatban 50 millió ember alszik, 20 millió ember kávézik, 5 millió ember szeretkezik, és csak egy balfék van, aki ezt az üzenetet olvassa.

- 1/2X 2X+ke0.5te O1/2iát
(Félix kétszer megkefélte Oféliát)

- Minden normális férfi a barátnőjével van, vagy egy utcai k*rvát baszogat, de te olyan bunkó vagy, hogy most is a telefonodat baszogatod.

- Kívánlak és kellesz nekem, ágyba akarlak húzni, megizzasztani, hatalmamba keríteni, hogy remegjen és égjen az egész tested! SZERET TÉGED A TE INFLUENZÁD!

- Forró csókom küldöm ajkadra érzed, hogy fekszem a karodban???
Lágyan csókolom a tested egyre lejjebb és lejjebb, a többit szerintem már sejted

- Szeretlek szerelmem, szeretlek mindenem,
bár Veled lehetnék, s farkadra ülhetnék!

- Az egyetlen dolog a világon, amiért a férfiak azon vitatkoznak, hogy kinek van kisebb … a mobiltelefon.

- Ha teljesen le vagy pukkanva és úgy érzed jártányi erőd sincs. Semmi gond! Gondolj arra, te voltál a leggyorsabb sperma!

- Holnaptól pap leszek. A cölibátusi fogadalmam előtt, nem töltenéd velem az utolsó estét?

- Lófarkas kislány, hasonló adottságokkal rendelkező fiút keres!

- Mosolyog a felhő, mosolyog az ég is! Ha lefeküdnénk… mosolyognék én is!

Hozzászólás

Követés

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

